Plinkr is hét online platform dat organisaties ondersteunt in de begeleiding van cliënten naar een betere thuisadministratie. Ons doel is dus om jou te helpen bij de begeleiding van je cliënt. Dat doen we door het administratieve gedeelte van de begeleiding zoveel mogelijk te automatiseren. Daarnaast hebben we de beste hulpmiddelen en vergelijkers voor jullie opgezocht.

Hulpverlening blijft echter mensenwerk. Iedereen is anders en veel cliënten hebben behoefte aan een specifieke aanpak en menselijk contact. Die rol zullen we helemaal nooit van je kunnen overnemen,

De rolverdeling moet voor cliënten duidelijk zijn. Daarom krijgt een cliënt de volgende welkomstboodschap:

"Hoi [naam van de cliënt],

Welkom bij Plinkr, jouw hulp bij je administratie!

Heb je vragen over de werking van de website of de app? Dan kun je die stellen via de berichtenknop onder in je scherm.

Heb je inhoudelijke vragen, zoals over administratie, inkomsten of uitgaven? Neem dan contact op met [de naam van je organisatie].

Hartelijke groet,
Team Plinkr"

Mochten wij toch inhoudelijke vragen krijgen, dan zullen we de cliënt altijd doorverwijzen naar jouw organisatie.

Heeft u het antwoord gevonden?